Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Balíček hygienických řešení od Torku pomůže správcům budov dostát zvýšeným nárokům na hygienu v kancelářích

Nároky kladené na úroveň hygienických standardů na veřejných místech rostou. Úklid a údržba už nejsou považovány za pouhé běžné úkony, ale za klíčové procesy zásadní pro provoz každého zařízení. Aby mohli správci budov těmto zvýšeným požadavkům dostát, dala značka Tork spadající pod společnost Essity dohromady nový Balíček Tork hygiena v kancelářích. Nabídka zahrnuje produkty, služby, nástroje a doplňkové materiály šité na míru potřebám správců budov tak, aby byly kancelářské prostory připraveny pro plný provoz.

Epidemie nemoci covid-19 zvýšila tlak na správce budov. Podle studie zpracované agenturou Kantar očekává 7 z 10 pracovníků, že jejich zaměstnavatel toho pro zajištění hygieny udělá více než dosud.1 Více než tři čtvrtiny lidí navíc uvádějí, že se v souvislosti s covidem cítí méně v bezpečí, pokud používají veřejné toalety, které působí nehygienicky.2

Aby mohli správci budov zajistit nový hygienický standard, Tork pro ně vytvořil Balíček Tork hygiena v kancelářích. Nový hygienický balíček je šitý na míru jejich potřebám a přizpůsobuje se nárokům nejen v kancelářské budově jako celku, ale i v různých jejích částech: na recepci, v kancelářských prostorách, v konferenčních místnostech či odpočívárnách.

Hygienický balíček obsahuje produkty Tork, služby, nástroje a doplňkové materiály pro správce budov, díky nimž dostojí vyšším nárokům na úklid a zajistí bezpečnost a čistotu kanceláří. Přístup šitý na míru zajišťuje, že správci budov ušetří čas i prostředky, což povede k efektivnějšímu úklidu a poskytne čas navíc na důkladnější práci. Zároveň Balíček Tork hygiena v kancelářích pomáhá správcům budov naplňovat požadavky na udržitelnost a držet se mantinelů přiděleného rozpočtu.

V těchto časech je víc než kdy dříve důležité se zaměřit na skutečná bolavá místa, která správci budov musejí řešit, chtějí-li zajistit bezpečné a zdravé pracovní prostředí, dlouhodobě vysokou úroveň úklidu i zvýšení jeho efektivity a také mít jistotu, že jsou zajišťování a nákup vybavení udržitelné a environmentálně odpovědné,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager společnosti Tork.

Balíček hygienických řešení vznikl na základě studie mezi 400 profesionálními správci objektů v USA, Francii a Německu. Studie prokázala, že zvýšení kvality úklidu a zajištění hygienického a zdravého pracovního prostředí je pro ně prioritou číslo jedna.3 Balíček Tork hygiena v kancelářích reaguje na potřeby správců budov, radí jim, jak se lépe orientovat v současných podmínkách, a podporuje je při výzvách, kterým čelí při své snaze zajistit bezpečné prostředí pro všechny.

Zpráva o nových trendech shrnuje nejdůležitější novinky pro správce budov

Jedním z užitečných nástrojů, které pomohou správcům objektů připravit se na post-covidový provoz, je i zpráva o nových trendech, kterou Tork připravil. Shrnuje zásadní informace pro správce budov, kteří se chtějí dozvědět více o tom, jak covid-19 změnil požadavky na hygienu v kancelářích a na veřejných místech. Právě to je klíčové pro udržování nového hygienického standardu a bezpečného kancelářského prostředí.

Více informací a zprávu o nových trendech najdete ke stažení na tomto odkazu.


1 Výzkumná studie agentury Kantar z roku 2020 zpracovaná pro Essity.

2 Výzkumná studie agentury United Minds ve spolupráci s CINT z dubna 2020.

3 Výzkumná studie provedená B2B International v září 2020 prostřednictvím online rozhovorů se 125 správci budov z Francie, 125 správci z Německa a 150 správci z USA.

Tork®

Značka Tork nabízí produkty a služby profesionální hygieny zákazníkům po celém světě, od restaurací a zdravotnických zařízení po kanceláře, školy a průmysl. Mezi naše výrobky patří dávkovače, papírové ručníky, toaletní papír, mýdlo, ubrousky, papírové utěrky, ale také softwarová řešení pro úklid na základě analýzy a vyhodnocení dat. Tork se stal lídrem na trhu díky svým odborným znalostem v oblasti hygieny, funkčnímu designu a udržitelnosti. Podporuje zákazníky v tom, aby mysleli na budoucnost a byli za všech okolností schopní pokračovat v podnikání. Tork je globální značka společnosti Essity a je oddaným partnerem zákazníků ve více než 110 zemích. Čerstvé zprávy a inovace společnosti Tork najdete vždy na www.tork.cz.

Essity

Essity je globálním lídrem v oblasti hygieny a zdraví. Zaměřuje se na zlepšování každodenního života skrze své produkty a řešení. Essity obchoduje přibližně ve 150 zemích světa pod značkami globálních lídrů TENA a Tork, ale i dalšími silnými značkami jako jsou JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda a Zewa. Essity zaměstnává přibližně 46 tis. lidí. Čisté prodeje se v roce 2020 vyšplhaly na cca 13,3 miliardy dolarů. Ústředí společnosti Essity se nachází ve švédském Stockholmu. Společnost je kotovaná na burze Nasdaq Stockholm. Essity překonává překážky k životní pohodě a přispívá k rozvoji zdravé a udržitelné společnosti. Další informace najdete na www.essity.com.

 
 
Reklama