M2C upgraduje svou elektronickou recepční na verzi 2.0
Česká společnost M2C, jež nabízí služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy, uvedla produkt M2C E-Reception už koncem roku 2018. Elektronická recepční představuje unikátní technologii, která nabízí významné zefektivnění obslužnosti budov.
Své uplatnění našla M2C E-Reception zejména v administrativních budovách, logistických centrech či na státních úřadech. Elektronická recepční, která má v procesu robotizace a automatizace zefektivnit služby recepce, nyní dostala zajímavé upgrady zkvalitňující především zkušenost uživatelů.
„M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby, mimo jiné jako kiosek na vjezdech do logistických areálů nebo k registraci pacientů na soukromých klinikách. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C, s tím, že poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov a obchodních center.
Za poslední rok si E-Reception prošla řadou vylepšení, která jsou uživatelsky velmi přívětivá. Po technické stránce na kiosku přibyly LED navigační pásky, jež nasměrují a provedou návštěvníka jednotlivými kroky k požadované činnosti jako například k vydání přístupové karty či ke skenování dokladu totožnosti. Kiosek E-Reception je rovněž vybaven novým typem čtečky dokladů.
V původní verzi kiosku E-Reception byla hlavním přístupovým médiem karta, novinkou je v tomto směru QR kód. Hlavní nevýhodou karty totiž je, že při odchodu je vyžadováno její vrácení ve sběrném místě. Nyní lze pomocí tiskárny umístěné přímo v kiosku E-Reception vytisknout QR kód, který návštěvník obdrží před návštěvou na svůj chytrý telefon. Návštěvníci se v tomto případě pouze zaregistrují na kiosku E-Reception a následně mohou svůj QR kód využít po celé určené trase v budově nebo po areálu.
Nájemníci budovy, kteří mají možnost využívat služby E-Reception se nyní mohou těšit z příjemného uživatelského rozhraní, pomocí něhož mohou spravovat své pozvánky, vést si statistiku návštěvníků nebo přijímat videohovory přímo z kiosku E-Reception. A to vše za pomoci aplikace v mobilním telefonu nebo pomocí webového rozhraní ve svém tabletu či laptopu.
Jak funguje E-Reception?
Ústřední komunikační platformou elektronické recepční je velký dotykový displej, na němž návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá QR kód pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem.
„Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta. V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro různé typy budov.
M2C je jednou z největších společností s mezinárodní působností, nabízející široké spektrum služeb v oblasti integrovaného facility managementu. Poskytuje komplexní služby v rámci správy nemovitostí (úklid, údržba a zabezpečení) a prostřednictvím ...