Zabezpečení kanceláře proti krádeži - chytře, prakticky a efektivně
Máte pronajatou samostatnou kancelář v objektu, který nemá svou ostrahu ani EZS? Jak chytře a jednoduše vyřešit zabezpečení těchto prostor?
Ze zkušeností bezpečnostní agentury TOP security se v kancelářích často nachází řada cenných věcí, které jsou pro zloděje zajímavým lákadlem. Stačí chvilka a notebooky, monitory nebo finanční hotovost jsou rázem fuč. Jak na zabezpečení kanceláře? Samozřejmě, že nejlepší je vše svěřit do rukou odborníků, ale některé věci zvládnete i sami.
Od zajištění dveří a oken až po SOS tlačítko
První myslete na zajištění vstupu. Ideální je investice do jednoduchého přístupového systému, který bude chránit vstup do kanceláře pomocí kódu, čipu nebo přístupové karty.
V rámci elektronického zabezpečovacího systému můžete pořídit magnetické kontakty na dveře a okna. Zvláště pokud máte kancelář v přízemí, je zabezpečení oken v podstatě nutností. Ideální je mít alarm připojený na pult centrální ochrany, kde mohou pracovníci jednoduše ověřit, zda jde o planý poplach nebo o skutečné narušení prostoru. Do interiéru kanceláře můžete umístit i detektor pohybu, který spustí alarm nebo upozorní pracovníky vzdálené ostrahy na přítomnost cizí osoby.
K identifikaci pachatele může přispět i instalace kamerového systému. Stačí jedna chytře umístěná kamera a záznam z ní může policii rychle poskytnout důkazní materiál pro usvědčení pachatele.
Při zabezpečení kanceláře myslete i na uložení cenností do trezoru pevně uchyceného ve zdi nebo ukotveného do země (aby se nedal odnést). Pro vaši osobní bezpečnost si můžete pořídit SOS tlačítko, které se dá napojit opět na pult centrální ochrany nebo přímo na Policii ČR.
Patříme mezi přední bezpečností agentury v České republice a to už od roku 1992. Veškeré služby zajišťujeme z vlastních zdrojů, proto jsme schopni vám garantovat nejvyšší kvalitu. Pracujeme chytře, systematicky, efektivně. Klientům přinášíme profesionální ...