Nákup a péče o firemní textil na zákaznickém portálu MEWA
Portál MyMewa pomůže, aby byli všichni zaměstnanci zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami.
Čím více má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu
Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu.Služba MyMewa je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
„Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo provádět úpravy," vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel Mewa Textil-Service s.r.o. „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení."
Totéž platí i pro dodávky čisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.
- Zákazníci mají kdykoliv přehled o měsíčních nákladech na jednotlivé produkty, vidí neuhrazené i zaplacené faktury nebo objednané množství textilu.
- Textilní vybavení je evidováno jmenovitě pro každou zaměstnankyni nebo zaměstnance. To velmi usnadňuje konkrétní přizpůsobování velikostí a objemu dodávek pro určitý počet pracovníků.
- Opravy různých kusů oblečení lze zadat v několika krocích. Stačí poškozená místa označit pomocí online nástroje, který se snadno používá a rovněž snižuje zbytečné administrativní úkony na straně zákazníka.