Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nákup a péče o firemní textil na zákaznickém portálu MEWA

Portál MyMewa pomůže, aby byli všichni zaměstnanci zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami.

Fotolia_80460465_Subscription_Monthly_M

Čím více má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu

Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu.

Služba MyMewa je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

„Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo provádět úpravy," vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel Mewa Textil-Service s.r.o. „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení."
Totéž platí i pro dodávky čisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.

  • Zákazníci mají kdykoliv přehled o měsíčních nákladech na jednotlivé produkty, vidí neuhrazené i zaplacené faktury nebo objednané množství textilu.
  • Textilní vybavení je evidováno jmenovitě pro každou zaměstnankyni nebo zaměstnance. To velmi usnadňuje konkrétní přizpůsobování velikostí a objemu dodávek pro určitý počet pracovníků.
  • Opravy různých kusů oblečení lze zadat v několika krocích. Stačí poškozená místa označit pomocí online nástroje, který se snadno používá a rovněž snižuje zbytečné administrativní úkony na straně zákazníka.
 
 
Reklama