Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nepodceňujte design obalu. I ten může rozhodnout o výběru zákazníka

Přestože hlavní úlohou obalu je stále to, aby se zboží bezpečně dostalo k zákazníkovi, době, kdy stačilo zboží zabalit do starých novin a kartonu, odzvonilo.

Kvalitní obal umocní zážitek z nákupu

Balení je faktor, který by neměl být podceňován. Proč? Hlavním důvodem očekáván, které se dá přirovnat k rozbalování dárků.Nezáleží na tom, že jsme si produkt sami objednali  a víme, co v krabici bude. Tento zážitek je možné umocnit díky správně zvolenému obalu. To potvrzují také výsledky zmíněné studie, která ukázala, že:

●      68 % zákazníků vnímá díky kvalitnímu obalu váš eshop luxusněji,

●      61 % zákazníků prožívá víc vzrušení při převzetí balíku,

●      44 % zákazníků kvalitní obal potvrdí hodnotu produktu,

●      17 % zákazníků obal ujistí, že tento eshop je pro lidi, jako jsou oni.

Atraktivní obal je proto skvělým marketingovým nástrojem, který není ani příliš nákladný. To už dávno neplatí jen pro samotné výrobce, ale také e-shopy a díky nápaditého obalu se můžete odlišit od konkurence. To potvrzuje také Gabriela Fabiánová. „Vhodně zvolený obalový materiál a design balení může výrazně podpořit prodej a vnímání e-shopu a prodávaného zboží. I to nejběžnější každodenní zboží může být díky kreativnímu obalu proměněno v unikátní produkt,“ říká.

Vtiskněte do obalu svou identitu

S přibývající konkurencí a rostoucím počtem internetových obchodů, je čím dál víc důležité vytvořit unikátní obal, který se zákazníkům jednoznačně vtiskne do paměti,“ radí Gabriela Fabiánová z RAJA. „Nejjednodušší a zároveň efektivní cestou je dát obalu vaši tvář tím, že na něj natisknete vlastní logo nebo další prvky vizuální identity firmy,“ dodává. 

Více informací


RAJAPACK s.r.o.
logo RAJAPACK s.r.o.

Váš partner s více než 60letými zkušenostmi na trhu obalových materiálů, Vám nabízí širokou nabídku 2.500 produktů skladem pro ochranu, balení, přepravu či skladování Vašeho zboží.

 
 
Reklama