Český Siemens představuje aplikaci Comfy pro bezpečnost a efektivní provoz kanceláří
Aplikace Comfy pomůže s návratem zaměstnanců do kanceláří a sdílených pracovišť v režimu tzv. nového normálu. Comfy usnadní plánování a bezpečnější a příjemnější pobyt v kancelářích. Současně nabízí detailní analytiku, která slouží k optimalizaci uspořádání prostor budovy a snížení provozních nákladů. Comfy lze snadno integrovat do existujících aplikací a systémů.
Comfy poskytuje zaměstnancům i managementu aktuální přehled o kancelářských prostorech. Aplikace umožňuje rychle reagovat na vnější okolnosti a pružně přizpůsobovat strategii ochrany pracoviště.
Hlavní funkce a výhody aplikace Comfy:
- Rezervace sdílených pracovních míst
- Bezpečná orientace v kanceláři
- Poskytování přehledu o obsazenosti kanceláře a předcházení přeplnění prostor
- Zobrazení aktuálního pracovního místa zaměstnanců (kancelář, home office)
- Možnost připojení k již existujícím automatizačním systémům budov, IT sítím a systémům IoT
- Komunikace se zaměstnanci
- Usnadnění přístupu k relevantním informacím
Používáním platformy Comfy zaměstnanci svou interakcí s aplikací poskytují důležitá data, ze kterých správa budovy získává detailní analytiku. Dashboard poskytuje přehledné agregované informace o využití prostor, budov, podlaží nebo pracovních zón. Vyhodnocuje míru využití jednacích místností a pracovních stolů a přináší informace o interakci zaměstnanců. Tato data lze například využít k podpoře flexibilního pracovního režimu a analýzy za účelem snížení nároků na pronajímaný prostor. Správa budovy díky nim získává podrobný přehled o využívání majetku, zařízení, vybavení a podobně.
Systémy automatizovaného řízení budov, systémy řízení energetických systémů, systémy řízení kotelen a předávacích stanic CZT. Přístroje pro měřicí a regulační techniku, integrované systémy budov, konzultace, projekty, software, dodávky na klíč, projekty ...