Za tři týdny uzavřelo smlouvy s innogy 120 tisíc zákazníků DPI
60 tisíc nových smluv na odběr plynu, dalších 60 tisíc smluv na elektřinu. Zákazníci místo jednoleté smlouvy preferují jistotu tříleté smlouvy s klesající cenou, Přes 10 tisíc dopisů DPI se vrátilo zpět, zasíláme zákazníkům SMS a e-maily.
Desítky tisíc zákazníků, které před letošní topnou sezónou jejich původní dodavatelé zklamali a nechali je napospas vysokým tržním cenám energií, už uzavřely nové smlouvy na standardní dodávky energií s innogy. Za tři týdny od zahájení záchranných dodávek innogy uzavřela už 120 tisíc smluv se zákazníky v režimu dodavatele poslední instance (DPI) – 60 tisíc s odběrateli plynu a také 60 tisíc s odběrateli elektřiny. Ve srovnání s běžnými pohyby na trhu se jedná o obrovské množství – standardně na tuzemském energetickém trhu změní dodavatele za měsíc okolo 45 tisíc zákazníků.
"Z našich statistik nově uzavřených smluv jednoznačně vyplývá, že noví zákazníci po předchozí špatné zkušenosti hledají jistotu a stabilitu. Mezi jednoletou a tříletou smlouvou z devadesáti procent volí tříletý produkt Optimal. Ten na rozdíl od jiných nabídek na trhu totiž reflektuje pokles cen v následujících letech. Díky tomu cena zákazníkům každý rok výrazně klesá," řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.