Aquatherm i na Slovensku každé dva roky
Aquatherm Nitra se bude konat od 7. do 10. 2. 2017 a kromě přechodu na dvouletý cyklus jsme pro vystavovatele i návštěvníky připravili řadu novinek, např. slosování online registrací návštěvníků a výherci bude ještě během veletrhu předán FIAT FIORINO COMBI.
Nemluvíme pouze o počátku organizování veletrhu v dvouletém cyklu, ale o budování odborného veletrhu TZB, který cíleně a komplexně zastřeší a odprezentuje budovu jako jeden celek z pohledu vytápění, měření, řízení a regulace, zdravotechniky, ale i vzduchotechniky, chlazení a klimatizace.
Aquatherm Nitra je dnes na Slovensku jediným mezinárodním odborným veletrhem v oblasti TZB, který má reálnou šanci výše uvedené naplnit.
A proč dvouletý cyklus veletrhu?
Jsou to především ekonomické důvody, které musí naši klienti řešit denně, ale i prodlužování intervalů zavádění nových výrobků na trh. Konkrétní termín včetně konání v lichých letech jsme pečlivě vybírali právě s ohledem na Vás, naše klienty, s maximálním možným přihlédnutím k nosným odborným akcím jak doma, tak i v zahraničí, se zvláštním ohledem na Aquatherm Praha (sudé roky).
A jaké další změny se připravují?
AUTOMOBIL PRO VAŠE NÁVŠTĚVNÍKY
- soutěž pro návštěvníky veletrhu
- losování všech online registrací
- slavnostní předání výhry ještě během veletrhu
Nová reklama
- navýšení budgetu mediální kampaně o 30 % na 85 000 EUR
- posílení billboardové kampaně o 60 %
- pokrytí území všech 138 slovenských měst, budeme vidět v každém koutě Slovenska
- TV kampaň na TA3, rádiové spoty s dosahem po celém Slovensku
- posílení inzerce a PR v odborném a denním tisku v kombinaci s lifestylovými časopisy
- INTERNET – image a PR digitální kampaně zaměřeno zejména na architekty, projektanty, instalatéry a montážní firmy
- GOOGLE SEARCH – umístění Vámi vybraných klíčových slov do internetové kampaně, dodejte nám 5 Vašich vlastních slov a buďte na prvním místě v Google již 14 dní před veletrhem
Naše aplikace ATapp® nyní i pro návštěvníky = výměna informací online NOVINKA
- „označte si svůj exponát“, každý návštěvník získá naši aplikaci ATapp® do svého telefonu a bude si moci „přečíst“ Váš exponát - název, typ, parametry, prodejce, zástupce podle regionů včetně kontaktů
- získání kontaktu na návštěvníka jedním kliknutím zůstává i v roce 2017, jak pro Android tak nově i IOS
A co bude výsledkem ?
- rozšíření výstavní plochy o 25 %
- rozšíření reklamních aktivit o 35 %
- rozšíření PR prostoru pro vystavovatele = smysluplné prezentace (pravidelný mailing na 14 000 aktivních odběratelů newsletteru, prezentace na webu, prezentace v rámci naší mediální kampaně)
- přímá komunikace s návštěvníky pomocí veletržní aplikace
- střídání veletrhu v kontextu České a Slovenské republiky = DIVERZIFIKACE NÁKLADŮ, OBNOVA PRODUKTŮ
- aktivní akvizice v zahraničí, úzká spolupráce s rodinou Aquatherm ve světě = mezinárodní portfolio přímo prezentovaných i zastoupených značek
- nový model doprovodného programu pod záštitou profesionálů a odborníků z oblasti TZB ze Slovenska i zahraničí za účasti asociací ze Slovenska i z úrovně EU, ve stávajících prostorách veletržní haly M3, tak i v nově vybudovaném konferenčním centru
Pořadatel mezinárodního veletrhu Aqua-therm Nitra a mezinárodního veletrhu Aqua-therm Praha