Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

CTI ČR ocenil diplomové práce na VŠB - TU Ostrava

Cech topenářů a instalatérů České republiky, z.s. již tradičně uděluje cenu za nejlepší diplomovou práci v kategorii Vzduchotechnika, Vytápění a Zdravotně technické instalace.

Za nejlepší diplomovou práci v kategorii Zdravotně technické instalace Ing. Tomáši Flídrovi předal Bohuslav Hamrozi, prezident CTI ČR
Za nejlepší diplomovou práci v kategorii Zdravotně technické instalace Ing. Tomáši Flídrovi předal Bohuslav Hamrozi, prezident CTI ČR

Účastníci promocí po dvou letech nemuseli respektovat žádná existující nařízená opatření, vědecká rada nemusela být redukována na omezený počet osob a především si absolventi mohli přizvat neomezený počet rodinných příslušníků. To se příznivě projevilo na téměř zcela zaplněné Nové Aule a celkovém pozitivním dojmu tohoto slavnostního shromáždění.

Vedle již tradičních cen děkanky za nejlepší diplomovou práci se udělovala cena Společnosti pro techniku prostředí, z.s. za nejlepší diplomovou práci a ceny Cechu topenářů a instalatérů České republiky, z.s. za nejlepší diplomovou práci v kategorii Vzduchotechnika, Vytápění a Zdravotně technické instalace.

Ocenění diplomových prací (Ing.) předal Bohuslav Hamrozi, prezident Cechu topenářů a instalatérů České republiky:
  • v kategorii Vytápění byl oceněn Ing. Vladimír Fiala za diplomovou práci s názvem „Rehabilitační centrum s relaxačním bazénem – vytápění a větrání“
  • v kategorii Větrání byl oceněn Ing. Richard Skulina za práci "Horský penzion s wellness – vytápění a větrání"
  • v kategorii Zdravotně technické instalace byl oceněn Ing. Tomáš Flídr s prací "Polyfunkční dům ve Smiřicích"

Cech topenářů a instalatérů ČR
logo Cech topenářů a instalatérů ČR

Odborné vzdělávání, kurzy a odborné publikace. Tvorba a vydávání odborných publikací Topenářské příručky, Topenářských svazků (TS) a Topenářských pravidel (TP) a cechovního časopisu pro tepelnou techniku a instalaci pod názvem CTI INFO. Účelem a cílem ...

 
 
Reklama