Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Odstartoval 12. ročník soutěže E.ON Energy Globe. Nově hledá nápady, které zlepší čistotu ovzduší

Dvanáctý ročník soutěže E.ON Energy Globe ocení i letos nejlepší ekologické a energeticky úsporné projekty. Ty se mohou přihlásit do šesti kategorií Produkt, Obec, Firma, Stavba, Vzdělání a opět bude otevřena také kategorie Nápad.

Novinkou letošního ročníku je speciální ocenění projektů a řešení směřujících ke zlepšení čistoty ovzduší.

Do soutěže o prestižní ekologickou cenu se mohou jako každý rok zapojit nejen lidé, ale také firmy a obce. Zájemci se mohou na webu zdarma přihlásit do šesti různých kategorií. Pro již dokončené projekty jsou určeny kategorie Produkt, Obec, Firma, Stavba a Vzdělání. Těm ve fázi myšlenky je určena kategorie Nápad. Přihlášené projekty, které se zabývají čistotou ovzduší, budou letos poprvé soutěžit o speciální ocenění poroty.

„Čisté ovzduší má přímý vliv na naše zdraví i kvalitu života. Proto jsme se rozhodli mu věnovat větší pozornost. Po zkušenostech z minulých ročníků věříme, že se mezi existujícími projekty nebo novými nápady najde takový, kterému soutěž pomůže k rychlejšímu růstu,“ vysvětluje Vladimíra Glaserová, koordinátorka soutěže ze společnosti E.ON. Partnerem speciálního ocenění je síť coworkingů Impact Hub, která pomůže s hledáním vhodných projektů a zároveň vítěze zapojí do akceleračního programu v hodnotě 300 000 Kč.

Své přihlášky mohou zájemci bezplatně zasílat až do 15. března 2020. Odborná porota, v níž opět zasednou zástupci Akademie věd ČR a Karlovy univerzity v Praze, posléze vybere dva nejlepší projekty z každé kategorie. O celkových vítězích rozhodne na podzim široká veřejnost, která bude hlasovat pro jeden ze dvou vybraných projektů na webu soutěže. Výjimkou je pouze kategorie Nápad a celkový vítěz soutěže, o němž rozhodne odborná porota.

Na celkového vítěze 12. ročníku čekají i letos hodnotné ceny od partnerů soutěže. Nejlepší projekt bude prostřednictvím médií a dalších marketingových aktivit představen široké veřejnosti, aby pomohl inspirovat ke vzniku dalších ekologických řešení. Zároveň se může probojovat až do světového finále soutěže.


E.ON Česká republika, s.r.o.
logo E.ON Česká republika, s.r.o.

Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.

 
 
Reklama