Před nastávající zimní topnou sezonou představuje Pražská plynárenská novinky
Před letošní zimní topnou sezonou přinášíme svým zákazníkům řadu zajímavých novinek. Kromě zcela nových ceníků zemního plynu „Simple“ a "Jistota (Bonus)" a vylepšení starších produktů, také pilotní projekt nového konceptu nabídky našich produktů a služeb.
Zákazníci Pražské plynárenské z řad domácností mají nyní k dispozici zcela nové výhodné cenové nabídky a to jak s platností na dobu určitou tak i na dobu neurčitou. Ty skýtají různorodé možnosti dodávky zemního plynu, dle preferencí a aktuálních potřeb zákazníků.
Ceník "Simple" (k dispozici zanedlouho) s platností na dobu neurčitou je orientován výhradně na cenu a její kvartální odvozování dle aktuální situace na velkoobchodních trzích. Je tedy určen pro ty zákazníky, kteří jsou vzhledem k uvedenému ochotní akceptovat i určitou míru rizika. Další novinkou je produkt "Jistota (Bonus)" , v jehož rámci si zákazník sám může zvolit dobu závazku na dobu neurčitou, dva nebo tři roky a k tomu navíc i benefit podle svých představ. Ten může mít podobu například mimořádných slev do vyúčtování, voucherů na nákup zboží či služeb apod. Nabídka se týká jak dodávky zemního plynu, tak i elektřiny.
V platnosti navíc zůstávají i starší cenové nabídky a produkty, z nichž některé doznaly výrazných úprav tak, aby byly zákaznicky atraktivnější. Došlo tak například k přenastavení nabídky určené pro seniory, která je u společnosti k dispozici již od roku 2011. Nyní je však pro zákazníky výrazně výhodnější. U vybraných cenových produktů navíc poskytujeme při jejich aktivaci nebo prodloužení bonus až 2 500 Kč a k dispozici jsou k nim i asistenční služby pro řešení nenadálých havárií v domácnosti.
Další novinkou je možnost poskládat si samostatně podobu svého „odběru“ energie přímo zákazníky. Prostřednictvím aplikace „Samoobsluha“ dostupné na firemním webu z počítače nebo telefonu, si každý zákazník může sám uvedené sestavit včetně bonusů a služeb, které dostane zdarma.
„Po firemní a podnikatelské klientele začala být i v rámci domácností trendem individualizace a přizpůsobování nabídky požadavkům zákazníků se tak v tomto duchu stává běžnou praxí. Tak jako se zákazníci liší způsobem života, liší se i svými představami o ideálním produktu a na to se snažíme a musíme reagovat. Nabídka jednoho univerzálního produktu všem zákazníkům bez možnosti výběru a bez ohledu na to, do jaké míry jim vlastně svým charakterem vyhovuje a splňuje jejich představy, se již stala minulostí. Naši zákazníci nyní využívají různé ceníky a produkty napříč celkovou nabídkou společnosti a my tak musíme průběžně pracovat s každým jednotlivým produktem a tím i skupinou zákazníků, která jej aktuálně využívá. Jednotlivé tyto skupiny jsou přitom různě velké, čítají tisíce, desetitisíce a v některých případech zahrnují i více než sto tisíc našich zákazníků“, uvedl v této souvislosti předseda představenstva Pražské plynárenské Ing. Pavel Janeček.
Další novinky a produkty představíme svým zákazníkům v průběhu následujících měsíců a kromě webových stránek nebo obchodních kanceláří se o nich veřejnost může informovat i prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 134 134, která je nově k dispozici.