Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Před nastávající zimní topnou sezonou představuje Pražská plynárenská novinky

Před letošní zimní topnou sezonou přinášíme svým zákazníkům řadu zajímavých novinek. Kromě zcela nových ceníků zemního plynu „Simple“ a "Jistota (Bonus)" a vylepšení starších produktů, také pilotní projekt nového konceptu nabídky našich produktů a služeb.

Zákazníci Pražské plynárenské z řad domácností mají nyní k dispozici zcela nové výhodné cenové nabídky a to jak s platností na dobu určitou tak i na dobu neurčitou. Ty skýtají různorodé možnosti dodávky zemního plynu, dle preferencí a aktuálních potřeb zákazníků.

Ceník "Simple" (k dispozici zanedlouho) s platností na dobu neurčitou je orientován výhradně na cenu a její kvartální odvozování dle aktuální situace na velkoobchodních trzích. Je tedy určen pro ty zákazníky, kteří jsou vzhledem k uvedenému ochotní akceptovat i určitou míru rizika. Další novinkou je produkt "Jistota (Bonus)" , v jehož rámci si zákazník sám může zvolit dobu závazku na dobu neurčitou, dva nebo tři roky a k tomu navíc i benefit podle svých představ. Ten může mít podobu například mimořádných slev do vyúčtování, voucherů na nákup zboží či služeb apod. Nabídka se týká jak dodávky zemního plynu, tak i elektřiny.

V platnosti navíc zůstávají i starší cenové nabídky a produkty, z nichž některé doznaly výrazných úprav tak, aby byly zákaznicky atraktivnější. Došlo tak například k přenastavení nabídky určené pro seniory, která je u společnosti k dispozici již od roku 2011. Nyní je však pro zákazníky výrazně výhodnější. U vybraných cenových produktů navíc poskytujeme při jejich aktivaci nebo prodloužení bonus až 2 500 Kč a k dispozici jsou k nim i asistenční služby pro řešení nenadálých havárií v domácnosti.

Další novinkou je možnost poskládat si samostatně podobu svého „odběru“ energie přímo zákazníky. Prostřednictvím aplikace „Samoobsluha“ dostupné na firemním webu z počítače nebo telefonu, si každý zákazník může sám uvedené sestavit včetně bonusů a služeb, které dostane zdarma.

„Po firemní a podnikatelské klientele začala být i v rámci domácností trendem individualizace a přizpůsobování nabídky požadavkům zákazníků se tak v tomto duchu stává běžnou praxí. Tak jako se zákazníci liší způsobem života, liší se i svými představami o ideálním produktu a na to se snažíme a musíme reagovat. Nabídka jednoho univerzálního produktu všem zákazníkům bez možnosti výběru a bez ohledu na to, do jaké míry jim vlastně svým charakterem vyhovuje a splňuje jejich představy, se již stala minulostí. Naši zákazníci nyní využívají různé ceníky a produkty napříč celkovou nabídkou společnosti a my tak musíme průběžně pracovat s každým jednotlivým produktem a tím i skupinou zákazníků, která jej aktuálně využívá. Jednotlivé tyto skupiny jsou přitom různě velké, čítají tisíce, desetitisíce a v některých případech zahrnují i více než sto tisíc našich zákazníků“, uvedl v této souvislosti předseda představenstva Pražské plynárenské Ing. Pavel Janeček.

Další novinky a produkty představíme svým zákazníkům v průběhu následujících měsíců a kromě webových stránek nebo obchodních kanceláří se o nich veřejnost může informovat i prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 134 134, která je nově k dispozici.

 
 
Reklama