Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Novinky ze světa dodavatelů energií

Podle nedávno uskutečněného průzkumu společnosti Europe Easy Energy dnes odběratel žádá více než nízkou cenu. ČEZ vstupuje do služeb elektromobility.

Jméno velkého zavedeného dodavatele ani nízká cena dnes pro získání nových odběratelů elektřiny a zemního plynu nestačí. Jak vyplynulo z průzkumu společnosti Europe Easy Energy, který realizovala v průběhu září a října mezi potenciálními klienty, zákazníci se před podpisem nové smlouvy stále častěji ptají na obchodní podmínky, klientský servis a bonusy.

Tam, kde dříve váhavého odběratele přesvědčila nejnižší cena na trhu, už dnes obchodníci s energiemi nepochodí. Podle nedávného průzkumu Europe Easy Energy se zajímají potenciální klienti stále častěji o víc, než jen kolik ušetří. Kromě historie firmy je zajímá i délka platnosti smlouvy, sankce nebo služby, které získají ke smlouvě navíc. „Dostát všem požadavkům klienta není snadné, proto jdou mnozí velcí dodavatelé cestou fixace zákazníků, třeba smlouvou na dobu určitou s víceletou fixací ceny, nebo její platnost automaticky prodlužují,“ říká Zdeněk Mařík, energetický expert společnosti Europe Easy Energy. Alternativní dodavatelé, volí většinou jinou cestu – sází na nespokojenost zákazníků právě s velkými dodavatelskými společnostmi.

Cena + bonus = nový odběratel

Nedávný průzkum Europe Easy Energy potvrzuje, že si odběratelé stále pečlivěji vybírají, zda přejdou a ke komu. Mezi nejčastější důvody změny dodavatele patří podle Elišky Štefkové, ředitelky komunikačního centra společnosti Europe Easy Energy, kromě nižší ceny za dodávky energií hlavně vstřícné obchodní podmínky, perfektní klientský servis a bonusy k nové smlouvě. Vítaným zvýhodněním je třeba bezplatná asistenční služba pro domácnost, věrnostní program anebo bonus plynoucí ze zřízení nové smlouvy. Velkou společnost proto mnohdy přebije nabídka alternativního dodavatele, který má pro své stávající i potenciální klienty zákaznickou linku zcela zdarma.

Centra ČEZ Point vstupují do služeb elektromobility

Kontaktní místa ČEZ Point v Liberci a Hradci Králové rozšiřují síť míst poskytujících servis pro zákazníky projektu Elektromobilita ČEZ. Nově budou klientům k dispozici mj. při vyplňování smluv a především při vydávání čipových klíčenek k aktivaci dobíjecích stanic Skupiny ČEZ.

Po vybraných Zákaznických centrech Skupiny ČEZ rozšiřují spektrum svých služeb pro zákazníky projektu Elektromobilita ČEZ také klientská kontaktní centra ČEZ Point. Jedná se o lokality ČEZ Point umístěné v OC Fórum Liberec a OC Futurum Hradec Králové. Klientům, kteří chtějí využít služby Elektromobility ČEZ jsou k dispozici denně od 9 do 21 hodin při vyplňování a podpisu smluv, ale především k okamžitému vydávání čipových klíčenek k dobíjení vozu. Specialisté na ČEZ Point navíc „elektromobilistům“ zajistí poradenství a celkový servis také při žádostech o poskytnutí nové služby. Identické služby poskytuje „elektromobilistům“ od března letošního roku pětice Zákaznických center Skupiny ČEZ – v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi, Hradci Králové a Ostravě. Aktuální informace jsou k dispozici na webu www.elektromobilita.cz.

Služba Elektromobilita ČEZ standardně umožňuje dobíjení v celé síti veřejných dobíjecích stanic ČEZ. Ty jsou zpřístupněny prostřednictvím čipové klíčenky všem zákazníkům, kteří mají uzavřenou platnou zákaznickou smlouvu se Skupinou ČEZ na službu Elektromobilita ČEZ. Pro rok 2015 je tato služba k dispozici za paušální měsíční cenu 150 Kč.

„Elektromobilita je jednou z oblastí růstu spotřeby elektřiny, a proto péče o tuto skupinu zákazníků nemůže v naší nabídce chybět. Věříme, že zákazníci ocení toto další rozšíření našich služeb,“ komentuje novinku Luděk Hasala, Manažer řízení externích prodejních kanálů společnosti ČEZ Prodej.

„Jsme si vědomi, že souběžně s rozvojem technické infrastruktury pro elektromobily je nutné budovat také informační a servisní bázi. Kontaktní místa ČEZ Point a Zákaznická centra Skupiny ČEZ jsou pro nás díky své flexibilitě a zkušenostem v oblasti obsluhy zákazníků ideálním partnerem,“dodává Tomáš Chmelík, manažer útvaru čisté technologie ČEZ.

 
 
Reklama