Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel?
Tip jak nesnáze rychle vyřešit je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům společnosti E.ON z kategorie domácností a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu.
Znáte to, vyrazíte na nedělní procházku a vzápětí zjistíte, že jste si zabouchli dveře. Klíč vězí v zámku a vy beznadějně přešlapujete na chodbě. Co dělat? V ideálním případě zavolat na nepřetržitou telefonní linku, kde operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista.
Ale možností, jak podobným nepříjemnostem čelit, dnes existuje celá řada, a to i tam, kde byste je možná nečekali. Jednou z nich je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům společnosti E.ON z kategorie domácností a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pak stačí jen zavolat a vyškolený specialista vás přijde z vaší nepříjemné situace vysvobodit.
Podrobnější informace o službě a dalších možnostech využití jako je například pozáruční servis spotřebičů získáte na www.eon.cz/servis.
Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.