Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Sloučení některých středisek společnosti CENTRA a.s.

Společnost CENTRA a.s. sloučí sídla 4 kanceláří středisek správy nemovitostí. Správní činnosti přenese do sloučeného střediska správy nemovitostí na adrese: Radlická 2000/3, 150 00 Praha 5 v objektu Ženské domovy, zvýšené přízemí


Nově vytvořené sloučené středisko správy nemovitostí společnosti CENTRA a.s. bude v objektu Ženských domovů v Praze 5

V průběhu prosince 2013 a ledna 2014 ukončíme naše působení na adresách Machatého 983/10, Praha 5; Washingtonova 1760/3, Praha 1; Wassermannova 1042, Praha 5; Jindřicha Plachty 17, Praha 5 a Staropramenná 9, Praha 5.

Správní činnosti přeneseme do sloučeného střediska správy nemovitostí na adrese:
Radlická 2000/3, 150 00 Praha 5 v objektu Ženské domovy, zvýšené přízemí

Jaké jsou důvody takové změny a zejména jaké výhody to pro zástupce jednotlivých domů přinese?

Nově vytvořené středisko s vyšší úrovní technického vybavení a soustředěným větším počtem našich pracovníků nesporně zvýší kvalitu výkonu správních činností včetně zajištění plné zastupitelnosti na jednotlivých pozicích. Sloučení více středisek správy do nově zrekonstruovaných kancelářských prostor poskytne celkově lepší prostředí také pro naše klienty. Beze změny zůstanou všechna telefonická spojení a elektronické kontaktní adresy, přičemž návštěvní hodiny budou rozšířeny. Poskytovaná úroveň služeb při osobních návštěvách na nové adrese bude vyšší, než umožňovaly dosavadní prostory.

Pozitivně lze hodnotit samotnou lokalizaci střediska. Na této adrese je bezprostřední dopravní dostupnost z trasy metra B stanice Anděl, výstup na Knížecí, a několika zastávek tramvajových a autobusových linek.

Výhodou nově vzniklého střediska je rovněž krátká vzdálenost od kanceláří klientské účtárny CENTRA a.s. v Paláci Křižík, Radlická 608/2, Praha 5 (cca 300 metrů). Návštěvu pracovníků technické správy nebo předpisu plateb je v případě potřeby možné spojit také s osobním jednáním s pracovníky účtárny.

Vedení společnosti přistoupilo ke zmíněné organizační změně s jednoznačným cílem zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Uděláme všechna organizační i provozní opatření proto, aby tuto změnu jako přínos vnímali právě naši klienti.

 
 
Reklama