Zimní mediální kampaň společnosti Vekra
V rámci nákupu oken značky Vekra získávají naši zákazníci slevový kupon na 33% a navíc si mohou setřít až 20% bonus.
10.listopadu se rozběhla realizace nové mediální kampaně společnosti Vekra, lákající zákazníky co nejvýhodněji nakupovat jejich produkty.
"Zimní kampaně probíhají ve společnosti Vekra každý rok a kladou si za cíl rozhýbat posezónní trh oken. Díky vyhodnocování výsledků minulých kampaní a pravidelných výzkumů trhu vždy známe současné potřeby našich uživatelů a tomu pokaždé přizpůsobujeme i nové reklamní kampaně. Ty se tak stávají opravdu velice efektivní," říká Milena Symůnková marketingová ředitelka firmy Vekra. Proto se i letošní zimní kampaň liší nejen vizuály od těch minulých, ale součástí kampaně je nově i spotřebitelská soutěž. "V rámci nákupu oken značky Vekra získávají naši zákazníci slevový kupon na 33% a navíc si mohou setřít až 20% bonus," dodává Milena Symůnková. Tuzemská kampaň o objemu cca 6 mil. korun probíhá formou smíšené reklamy a bude tak prezentovaná v rámci celoplošných rádií, internetu a billboardových ploch. Celá kampaň je plánována do konce března.
Firma VEKRA je jednoznačná jednička na českém oknařském trhu. Šíře sortimentu je velmi široká, vyrábí okna všech druhů – od plastových přes dřevěná až po hliníková. V současnosti zaměstnává přes 600 pracovníků. Více informací lze nalézt na adrese www.vekra.cz.