Junkers na Aqua-thermu v Praze jednou za dva roky
Junkers na Aqua-thermu v Praze jednou za dva roky. Důvodem je změna marketinkové strategie a stylu komunikace se zákazníky a obchodními partnery.
Společnost Robert Bosch odbytová s.r.o., divize Junkers se nezúčastní letošního veletrhu vytápěcí, klimatizační a sanitární techniky Aqua-therm. Důvodem je změna marketinkové strategie a stylu komunikace se zákazníky a obchodními partnery. "Klademe důraz na rychlé a efektivní předávání informací o našich produktech včetně technických a cenových úprav zákazníkům i obchodním partnerům. Na veletrhu chceme prezentovat informace strategického charakteru, novinky a rozvojové trendy našich produktů. Proto se Aqua-thermu budeme účastnit ve dvouletých cyklech" uvedl ing. Luboš Morávek vedoucí divize Junkers.
Junkers považuje veletrh Aqua-therm za místo prestižního setkání odborníků, výrobců i odběratelů vytápěcí, klimatizační a sanitární techniky. Rozhodnutí o účasti jednou za dva roky ovlivnily také zkušenosti z okolních zemí, kde dva největší evropské odborné veletrhy v oblasti vytápění a sanity (ISH ve Frankfurtu nad Mohanem a Mostra convenio v Miláně) se konají vždy ve dvouletých cyklech. "Z pohledu rozvoje a prezentace novinek v tepelné technice na mezinárodní úrovni je pro nás nejdůležitější veletrh ISH, který se koná v březnu roku 2005 ve Frankfurtu nad Mohanem. V návaznosti na tento mezinárodní veletrh pak předvedeme veškeré novinky a vývojové směry i odborné veřejnosti v České republice na veletrhu Aqua-therm v listopadu 2005", dodává Morávek.