Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Obsluha zákazníků z řad domácností a drobných podnikatelů

Zákaznická linka JME od 1. listopadu 2004 zcela nahradí regionální obchodní kanceláře. Všechny záležitosti spojené s dodávkou elektrické energie lze řešit telefonem, mailem nebo internetem.

Jihomoravská energetika (JME) vstupuje do poslední fáze projektu změny způsobu obsluhy zákazníků z řad domácností a drobných podnikatelů. Její zákaznická linka od 1. listopadu 2004 zcela nahradí regionální obchodní kanceláře. "Tento projekt je prozatím jedinečný mezi energetickými společnostmi v ČR i ve světě," podotkl Aleš Řiháček, mluvčí společnosti. Nové Call centrum JME v Brně bylo uvedeno do plného provozu v dubnu loňského roku.

Prostřednictvím moderních komunikačních prostředků, jako je telefon (linka 540 111 333), internet a e-mail je Jihomoravská energetika schopna jednoduše vyřešit všechny záležitosti svých zákazníků spojené s dodávkou elektrické energie. Zákaznická linka od dubna 2003 řešila na 450 000 požadavků zákazníků, z toho za prvních devět měsíců letošního roku je to již na 250 000 záležitostí. Nejčastěji se jedná o změny odběratele, změny jističe, reklamace, poskytování informací spojených s dodávkou energie a další požadavky.

 
 
Reklama