Pořadatele veletrhu těší vysoká návštěvnost
Zeptali jsme se vedoucího projektu veletrhu Aqua-therm Praha 2001 a jednatele pořadatelské agentury Progres Partners Advertising, s.r.o. Ing. Josefa Domoráda, jak hodnotí průběh tohoto renomovaného veletrhu.
Ing. Josef Domorád:
Jsem především velice potěšen velkou návštěvností v prvních dvou dnech a myslím si, že je opodstatněná. Překvapily mě ranní návaly před branami Aqua-thermu na pražském Výstavišti. Je evidentní, že občany stále více zajímají všechny problémy, týkající se energie a jejího využití v domácnostech i na pracovištích. Veletrh nabízí skutečně bohatou paletu nejrůznějších produktů z oboru vytápění, klimatizace, ventilace atd. Lidi samozřejmě v tomto ročním období zajímá vše nové, především v problematice vytápění, a proto s radostí zjišťuji, že si bedlivě prohlížejí a srovnávají jednotlivé exponáty, mnohdy doplněné takovými atrakcemi jako minikluziště pro děti nebo živý lev, coby maskot jedné z firem. Zdá se, že tento typ veletrhu je přesně tou akcí, která má budoucnost, neboť musíme počítat s tím, že energie bude stále vzácnějším zbožím, bez něhož se však neobejdeme, máme-li žít jako kulturní lidé. Jsem rád, že jsem se takové akce mohl zúčastnit již poosmé. Je přece smysluplné, když Vaše práce má nějaký efekt.
kluziště na stánku firmy EVČ |
lev Leon na stánku firmy Protherm |